Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Sed residamus, inquit, si placet. Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Duo Reges: constructio interrete. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Hoc non est positum in nostra actione.

Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Quare, quoniam de primis naturae commodis satis dietum est nunc de maioribus consequentibusque videamus. Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum.

Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus; Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum.

Quae contraria sunt his, malane? Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. Quid dubitas igitur mutare principia naturae? Itaque e contrario moderati aequabilesque habitus, affectiones ususque corporis apti esse ad naturam videntur. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Restatis igitur vos; Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere.