Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Videamus igitur sententias eorum, tum ad verba redeamus. Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Duo Reges: constructio interrete.

Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Itaque sensibus rationem adiunxit et ratione effecta sensus non reliquit. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet; Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Ita prorsus, inquam; Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur.

Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Hosne igitur laudas et hanc eorum, inquam, sententiam sequi nos censes oportere? Est autem officium, quod ita factum est, ut eius facti probabilis ratio reddi possit. Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Cui Tubuli nomen odio non est? Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt? Mihi enim satis est, ipsis non satis. Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum.

Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Stulti autem malorum memoria torquentur, sapientes bona praeterita grata recordatione renovata delectant. Inde igitur, inquit, ordiendum est. Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune. At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Consequens enim est et post oritur, ut dixi.